Regulamin

  1. Informacje ogólne
    1. Administratorami turnieju są BigOn, Even oraz Ślepy.
    2. Kontakt z administratorami możliwy jest poprzez Steam, lub prywatną wiadomość za pośrednictwem portalu dota2.pl.
    3. W sytuacjach nieuregulowanych postawieniami niniejszego regulaminu, ostateczna decyzja należy do administratorów turnieju.
    4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do modyfikacji regulaminu.
    5. Każdy z uczestników zgadza się na podane przez administrację godziny rozgrywek i będzie się ich trzymał.
    6. Udział w turnieju jest równoznaczny ze znajomością oraz akceptacją niniejszego regulaminu.

  1. Gracze i drużyny
    1. Każda drużyna musi składać się z pięciu graczy i dodatkowo może mieć maksymalnie pięć osób na liście rezerwowej, które mogą zagrać w wypadku nie stawienia się jakiejś osoby z drużyny.
    2. Każdy z uczestników turnieju może grać maksymalnie w jednej zapisanych z drużyn, to samo tyczy się osób wpisanych na listę rezerwową.

  1. Hosting i ustawienia
    1. Grę hostuje drużyna, która jako pierwsza zgłosi się do administracji. Inaczej może stać się tylko za obopólną zgodą drużyn, ewentualnie z polecenia któregoś z administratorów. Jeśli poczekalnia nie zostanie stworzona w ciągu dziesięciu minut to druga drużyna może ją zrobić. Hasło do meczu ma zostać wysłane przez prywatną wiadomość do przeciwnej drużyny i administracji.
    2. Każda osoba może wejść do poczekalni na slot obserwatora albo broadcastera, chyba, że któraś z drużyn się na to nie zgodzi. Jeśli tak się stanie osoba nieproszona musi natychmiast opuścić poczekalnię, nie dotyczy to oficjalny komentatorów i administracji.
    3. Domyślnym serwerem, na którym stawiamy poczekalnie jest Luksemburg. Może to zostać zmienione za obopólną zgodą.
    4. Domyślne ustawienia poczekalni to:
      Tryb gry: Captains Mode
      Wyłączone oszustwa
      Widzowie: dopuszczaj
      Wersja: turniejowa

  1. Tryb rozgrywek
    1. We wszystkich grach obowiązującym trybem jest Captains Mode.
    2. Systemem rozgrywek jest 5v5. Oznacza to, iż obie drużyny muszą posiadać minimum pięciu graczy (do dziesięciu zapisanych), aby móc wziąć udział w rozgrywkach; w razie nie stawienia się chociaż jednego gracza w wyznaczonym czasie, gra zostaje oddana przeciwnikom.
    3. Czas maksymalnego progu spóźnienia wynosi 10 minut.
    4. Rozgrywki zostały podzielone na drabinkę wygranych oraz finały.
    5. Wszystkie mecze rozgrywane są systemem Bo1; wyjątek stanowią finały, które są rozgrywane systemem Bo3.
    6. W trybie Bo1 pierwsza drużyna, która w całości pojawi się w lobby wybiera stronę, po której chce grać, a druga wybiera, która strona rozpoczyna picki.
    7. W trybie Bo3 pierwsza drużyna, która w całości pojawi się w lobby gra jako świetliści, a kolejność picków jest losowa. W drugiej grze drużyny zamieniają się stronami. W trzeciej grze pierwsza drużyna wybiera stronę, a druga wybiera, która strona rozpoczyna picki.

  1. Zapisy, system rozgrywek i przebieg gry
    1. Drużyny muszą zostać zapisane arkusza (link) do 23 stycznia do godziny 23:00.
    2. Rejestracja odbywa się poprzez uzupełnienie wszystkich danych, przy czym kapitan drużyny zmuszony jest podać następujące informacje:
  • Nazwa drużyny
  • Link do profilu steam
  • Nicki każdego z graczy

    1. Terminarz turnieju zostanie dopasowany do ilości zapisanych drużyn i udostępniony w oddzielnym temacie przed jego rozpoczęciem.
    2. W trakcie picków nie można pauzować gry, chyba, że sam wybierający zostanie rozłączony.
    3. W trakcie gry każda drużyna ma prawo do pauzowania gry, pod warunkiem, że zapowie to około trzy sekundy wcześniej wraz z podaniem powodu (wyjątkiem jest disconnect, gdzie nie trzeba podawać powodu pauzy). Gry nie wolno wystartować, jeśli obydwie drużyny się na to nie zgodzą. Jeśli gra została zastopowana na zbyt długo, to administracja może narzucić ponowne rozpoczęcie gry.
    4. Jeśli gracz zostanie rozłączony, to gra musi zostać od razu zastopowana. Każda drużyna ma dziesięć minut na ponowne dołączenie do gry (jeśli gracz zostanie wyrzucony parę razy to te czasy się sumują), jeśli ten czas minie, przeciwna drużyna może legalnie wystartować ponownie grę.
    5. Każdy z komentatorów streamujących grę musi robić to przynajmniej z dwuminutowym opóźnieniem.
    6. Gracze nie mogą oglądać streamów w trakcie własnej gry, sami również nie mogą streamować.
    7. Jeśli w grze zostanie zauważony jakiś błąd, ma ona zostać natychmiast zatrzymana, a administracja musi podjąć decyzję, jak kontynuować grę. Używanie bugów jest karane!
    8. Używanie jakichkolwiek programów i cheatów wspierających grę jest zakazane i będzie natychmiastowo karane!
    9. Gra jest skończona w przypadku zniszczenia "tronu" przez jedną z drużyn. Poddanie się lub wyjście całej drużyny także będzie skutkowało przegraną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz